De HEMA-pas pop-up, ter ere van de HEMA-klantenpas die vijf jaar bestaat, is woensdagmiddag 18 mei onder grote belangstelling geopend.

Samen met presentator en acteur Buddy Vedder, openden Claartje van Meeuwen (manager loyalty) en Kimberley Olthof (campagneleider) van HEMA in de Westfield Mall te Leidschendam de eerste HEMA-pas pop-up. Buddy Vedder: 'Het is een feestje om bij deze pop-up met al die HEMA-klassiekers te zijn. Van kleins af aan is de HEMA-rookworst al mijn favoriet, dus hoe leuk is het om daar hier rondjes op te draaien.'

Een nieuw jasje
De eerste 500 bezoekers kregen een paar originele limited tompouce sokken cadeau. Deze sokken en een set grappige wenskaarten krijgt elke klantenpashouder tegen inlevering van gespaarde punten. Daarnaast heeft de klantenpas een nieuw jasje gekregen. Een nieuwe frisse uitstraling met veel kleur met voor de pashouders steeds weer nieuw voordeel, gratis producten en vaker limited editions.

HEMA-pas pop-up
Bij het HEMA-filiaal in de Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam is de HEMA-pas pop-up nog tot en met 24 mei te bezoeken.

Bezit je al een klantenpas van HEMA, dan ben je van harte welkom en kun je de pop-up direct betreden. Heb je geen klantenpas dan kun je er ter plekke één bemachtigen.

Openingstijden HEMA-pas pop-up zijn van 18 mei tot en met 24 mei van 10:00 tot 20:00 uur.

Limited Edition
Klantenpashouders zijn er bekend mee; de limited editions die je kunt krijgen bij inlevering van gespaarde punten. Vanaf nu komen er met grotere regelmaat limited editions, zoals deze wenskaarten, beschikbaar in de HEMA app, die te verkrijgen zijn door met punten vouchers aan te schaffen.

(foto's: Nahira Martina)

Hemapas popup 01
Hemapas popup 02
Hemapas popup 03
Hemapas popup 04
Hemapas popup 05
Hemapas popup 06
Hemapas popup 08
Hemapas popup 07
Hemapas popup 09
Hemapas popup 10
Hemapas popup 11