Het Huygens Museum lanceert een nieuwe huisstijl en website. Sinds 7 juni worden de bezoekers van het museum digitaal ontvangen in een geheel vernieuwde omgeving én met een nieuw logo.

Het eigentijds logo is ontworpen door Studio Berry Slok en ontleent aan de grafische lijnen van een portret van Constantijn Huygens, de naamgever van het museum.
Met het logo en het eigentijdse kleurenschema van de nieuwe huisstijl presenteert het museum zich op een duidelijke en aantrekkelijke manier aan bezoekers. De website verbetert de gebruikerservaring en biedt alle relevante informatie over tentoonstellingen, evenementen, educatieve programma’s en de mogelijkheden tot verhuur – zoals voor huwelijken en vergaderingen.

Met de vanzelfsprekende navigatie voor zowel desktop als smartphone, past de nieuwe website site perfect bij de missie en visie van het Huygens Museum: geschiedenis, kunst en wetenschap komen samen op twee historische locaties in de binnenstad van Voorburg. Op Hofwijck en in het Notarishuis kunnen de bezoekers de eeuwenoude geschiedenis van de regio leren kennen, online kunnen de gasten zich voorbereiden op een bezoek.
Neem nu een kijkje op de website en ontdek wat het Huygens Museum allemaal te bieden heeft.


Door: Peter van der Aar.
Bron: persbericht Huygens Museum.

Huygens Museum logo